Think big, start small

Be Creative, and Get results.

Dit zijn de verwachtingen van een succesvolle Digital Consultant bij de Hartstichting. Think big, start small gaat over de aanpak, Be creative gaat over de invulling van de kanalen en Get results gaat over het behalen van de doelstelling in cijfers. Een mooie uitdaging voor de vierdejaars studenten Commerciële Economie en Communicatie om nu al in de rol van Digital Consultant te mogen stappen.

De Hartstichting heeft de volgende opdracht gegeven: Bedenk een online communicatiestrategie om traffic naar de Hartstichting Google Voice Action  te genereren.

In de afgelopen twee maanden hebben de studenten (opgesplitst in 19 teams) onderzoek gedaan. In dit onderzoek zijn onder meer de doelgroep en de huidige online strategie geanalyseerd. In de komende maand gaan de studenten zich verdiepen in een online specialisatie naar keuze. Dit betreft de kanalen SEO, SEA en Social Media. Deze specialisatie is nodig om te migreren naar de rol van digital consultant met als resultaat een plan van aanpak inclusief implementatie voor de Hartstichting en een blog over hun specialisme op het Digital Growth Almere platform.

Think big, start small, Be Creative, and Get Results

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *